Jump to content
Sykepleiediskusjon

App til Iphone


Strandmk

Recommended Posts

Beklager hvis dette oppfattes som reklame, men ønsker bare å tipse dere Iphone-brukere om at Felleskatalogen finnes som app!

Har den selv og den er veldig mye mer brukervennlig enn å slå opp i papirutgaven. Raskere går det og! Er samme utgaven som den som er på felleskatalogen.no = ALLTID oppdatert!

 

Anbefales sterkt!

Link to comment
Share on other sites

Denne bruker jeg også flittig, utrolig brukervennlig! Bruker også appen som heter "LabTests". Her får man en fin oversikt over de ulike blodprøvene, forklaringer på hvorfor man tar de, referanseområder osv! Denne er på engelsk, så da får man trimmet det språket litt også! ;)

Link to comment
Share on other sites

Denne bruker jeg også flittig, utrolig brukervennlig! Bruker også appen som heter "LabTests". Her får man en fin oversikt over de ulike blodprøvene, forklaringer på hvorfor man tar de, referanseområder osv! Denne er på engelsk, så da får man trimmet det språket litt også! ;)

ooo takk for tips!! elsker alle sånne "nerde"apps hehe

 

og FK app er mye brukt her også ;)

Link to comment
Share on other sites

ooo takk for tips!! elsker alle sånne "nerde"apps hehe

 

og FK app er mye brukt her også ;)

 

Hehe, jeg også.... Har enda flere også: anatomisk atlas, og PubMed on tap, samt noen lekre 3D bilder (artistisk fremstilt) av kroppens bestanddeler.... Fra denne appen (heter 3D Medical Images) har jeg ordnet så jeg har et neuron som bakgrunn... :rolleyes: Nerd? Ja! B)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg også.... Har enda flere også: anatomisk atlas, og PubMed on tap, samt noen lekre 3D bilder (artistisk fremstilt) av kroppens bestanddeler.... Fra denne appen (heter 3D Medical Images) har jeg ordnet så jeg har et neuron som bakgrunn... :rolleyes: Nerd? Ja! B)

hihi samma her! masse nerdeapper om kroppen o.l. hehehe

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
Vet du hvordan det ordnes videre? Kommunen jeg jobber for har PPS - men hvor går veien for å få skaffet tilgang privat?

 

https://ppsnett.no/pps/app/registerUser.jsp

 

og der må du legge inn hele navnet ditt på øverste linje

på den neste legger du inn jobbmailen din, skriv inn det som står før @ og finn det som står etter @ i fanen ved siden av som er rett for deg feks sye.oslo.kommune.no

Link to comment
Share on other sites

https://ppsnett.no/pps/app/registerUser.jsp og der må du legge inn hele navnet ditt på øverste linje på den neste legger du inn jobbmailen din, skriv inn det som står før @ og finn det som står etter @ i fanen ved siden av som er rett for deg feks sye.oslo.kommune.no

 

når du har registrert her, åpnet mailen på jobb og gjort det de ber deg om der, så kan du gå få den på mobilen også!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy