Jump to content
Sykepleiediskusjon

Arbeidsoppgaver på medisinsk avdeling


Guest Sara

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg skal på jobbintervju idag, og er kjempespent. Jeg har søkt jobb på medisinsk avdeling, men er litt usikker på hva jeg har gitt meg ut på. Rekner med at jeg blir spurt om hvilke arbeidsoppgaver jeg tror jeg vil møte, blant annet. Og dette veit jeg jo fint lite om. Noen som kunne gitt meg en liten heads up på dette? Noen som har peiling? Og hva annet tror dere er viktig for en førsteårs sykepleierstudent å få med i et jobbintervju som dette? Jeg har så sinnsykt lyst på denne jobben!!

 

På forhånd, takk! :)

Link to comment
Share on other sites

Så spennende! :)

 

(Nå snakker ikke jeg av erfaring fra jobbintervju der jeg har vært sykepleiestudent, men jobbintervju generelt.)

 

Tror ikke de spør om hva slags arbeidsoppgaver du tror du møter, men heller hvorfor du ønsker å jobbe akkurat der (som det blir sagt over). Bare vær deg selv og vær sikker på deg selv :) Og vis interesse, absolutt det beste! :-)

 

Masse lykke til! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for svar dere! Jeg fikk jobb på intensivavdelingen, faktisk! Eeeer så glad! Men veit selvsagt like lite om denne avdelingen, egentlig. Vet jo litt selvsagt, men noen som har et par hint om hva jeg bør lese meg opp på for å gjøre en så god jobb som mulig? :D

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med jobb! :) Er alltid en god følelse det der :) samtidig må jeg bare høre, intensivavdeling? Trodde nesten ikke det var mulig for spl.studenter å få jobb på en sånn type avdeling.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy