Jump to content
Sykepleiediskusjon

Andre som har søkt sykepleien 2013 i Bergen?


Bergensjenten

Recommended Posts

Heihei :)

 

Da blir dette min første post her inne.. så jeg får vel presentere meg først kanskje.

 

Jeg er en jente på 19 år, som lenge har hatt ønske om å bli sykepleier. Og nå har jeg også søkt på tre skoler i Bergen. Akkurat nå så er det Haraldsplass på første, deretter HIB og til slutt Betanien. Jeg er en veldig "ivrig" student av meg, og gleder meg kjempemye til å begynne. (om jeg kommer inn) Har allerede startet å lese anatomi, og har legemiddelregnings-boka her også! Jeg tenker det kanskje blir tøft å dra rett fra vgs til sykepleien, men jeg er virkelig ivrig og brenner for studiet, så jeg er veldig motivert!

 

Hadde vært kjekt å hørt om det var noen andre her som også har søkt i Bergen til høsten? Jeg kan ikke få sagt nok hvor mye jeg gleder meg!! :D

 

Utenom så jobber jeg på sykehjem, og trives godt der :)

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar Cathrine! Ser du er veldig aktiv her inne, og av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at du startet dette forumet? Eller har jeg bare lest/misforstått kanskje? Håper det er litt aktivitet her inne, det ser det jo ut som i hvertfall :) Veldig kjekt med et slikt forum. Takk! Det håper jeg også... så jeg får vente i spenning :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Gratulerer med et flott valg når det kommer til studie og studiested! Eg blir ferdig på HiB om 2mnd, og er svært fornøyd! (selvsagt mye rart og mindre bra, men stortsett fornøyd!) Om du skal på HiB så kan det godt hende eg skal undervise for deg, skal begynne å undervise i rus/psykiatri for 3klassen, og eikk for 1klassen. Uansett, lykke til med studie! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy