Jump to content
Sykepleiediskusjon

Noen som har prøvd denne veneflonen?


Cathrine

Recommended Posts

Nå kan jeg ikke se bilde, men er det den i siste Sykepleien hvor nålen skjules når den trekkes ut?

Lurer på hvem som får brukt alle de fiffige sakene der, jeg!?

På sykehuset hos oss er det jo sparing, sparing, sparing, så da regner jeg med venefloner som det blir alt for dyrt. (som om ikke stikkskader koster, dah!)

Link to comment
Share on other sites

Nå kan jeg ikke se bilde, men er det den i siste Sykepleien hvor nålen skjules når den trekkes ut?

Lurer på hvem som får brukt alle de fiffige sakene der, jeg!?

På sykehuset hos oss er det jo sparing, sparing, sparing, så da regner jeg med venefloner som det blir alt for dyrt. (som om ikke stikkskader koster, dah!)

Dumt du ikke fikk sett bildet. Det går helt fint her, men du mangler kanskje et program så du ikke får åpnet linken?

Men du har helt rett, det er den veneflonen de reklamerte for i siste Sykepleien.

Ja det er ikke alltid så lett å få slike nye produkter.

Å ivareta personalets sikkerhet er jo ganske viktig. Det er jo tross alt mange stikkskader blant sykepleiere.

Link to comment
Share on other sites

Bildet kom opp etter jeg hadde skrevet :) Treig pc her!

Det terpes jo stadig på gode stikkerutiner men uhell skjer som kjent likevel. Syns det er trist det skal være så vanskelig å få tatt i bruk utstyr som gir oss ekstra beskyttelse pga økonomi. Om nålen er god å stikke med er selvfølgelig en annen sak å ta hensyn til, vi fikk noen tilsvarende nåler på prøve fra et firma en gang, adskillig mye dårligere å legg inn enn de andre veneflonene våre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy