Jump to content
Sykepleiediskusjon

Opptaket fra Diakonhjemmet


Guest Venter spent

Recommended Posts

hei Linda, "møtes" her også ;-)

Har som sagt takket ja til plassen, men pga familiæreårsaker så det rimelig stygt ut en liten stakket stund.

MEN, nå skal vi flytte fra Nord til Sør og nye muligheter åpner seg (heldigvis)

Alt er ikke i boks ennå, men jeg er sterk i troen på at det ordner seg for snille jenter :rolleyes:

Jeg later som at jeg skal begynne i januar, og oppfører meg deretter, så får det heller være en enda større nedtur hvis det ikke skulle klaffe :blink:

Har ikke turt å bestille uniform eller skilt ennå - og noen bøker har jeg fått lånt slik at jeg kan "henge m" på it's learning :huh: mye å gjøre - mye å føre!!

 

Da vet jeg hvem du er fra itslearning, hehe :)

 

Så spennende da at dere skal flytte, men sikkert litt skummelt også kan jeg tro! :) men jeg er sikker på at det ordner seg, det gjør alltid det, spesielt for snille jenter ja ;)

Håper vi ser deg på skolen, det tror jeg vi gjør ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Da har jeg prøvd uniformen, men det var ikke så stort som jeg først trodde :unsure:

Buksen var litt slapp i strikken, men det er jo bare å åpne litt å få knytt strikken litt..

Ellers var kittelen ikke så veldig stor. Kunne ikke hatt den noe mindre. Da hadde det blitt for trangt til å bevege seg fritt.

Link to comment
Share on other sites

jeg starter også i januar :)

 

planen er å jobbe 60% ved siden av studiene. jeg jobber på skole/sfo.

 

hva gjør dere andre? hvor mye vil dere jobbe?

 

skal prøve å få tatt noen ekstravakter på syke/aldershjem, men alt er jo litt avhengig av hvor mye studietid som går med i hverdagen :rolleyes: , men det er vel noe man finner ut av iløpet av de første måndene når man får satt seg inn i undervisningsformen. tenker nå jeg da :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy