Jump to content
Sykepleiediskusjon

Hva gjør du akkurat nå?


Cathrine

Recommended Posts

Jeg har skikkelig lesedag i dag :) Er bittelitt på etterskudd med pensumet, og det går i et sinnsykt tempo på skolen om dagen, så her må det leses om kveldene ;)

 

Snøen her i området, kan jeg skrive en hel roman om, trodde ikke det var mulig å komme sånne mengder på så kort tid jeg :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Jeg sitter og manner meg opp til å ringe til forskjellige avdelinger som har utlyst bl.a. ferievikariater :) Liker ikke å ta sånne telefoner, og funderer litt på hva jeg skal si/spørre om. Meningen med ringerunden er å forhåpentligvis gi et godt og varig inntrykk som de husker når de mottar søknaden mine ;)

Link to comment
Share on other sites

Lykke til med lesingen Anita :)

 

Får håpe du har tatt noen telefoner nå NurseB. Vet akkurat hvordan det er, slike telefoner må jeg også manne meg opp til.

Så engasjert som du virker, er jeg sikker på at det går bra. Det viktigste er nok bare å være seg selv.

Og ikke gjøre slik jeg gjør, for jeg planlegger hele telefonsamtalen på forhånd med jeg sier, hun sier osv. Samboeren min ler like godt av meg hver gang og sier at det ikke er rart jeg blir nervøs når jeg planlegger slik i minste detalj.

Det dummeste av det hele er at samtalen aldri blir slik jeg trodde, så hele mitt forarbeide er fullstendig bortkastet.

 

Nå har jeg vært en tur med hunden. Det er kaldt men utrolig pent ute, masse snø og full sol.

Nå må jeg komme igang og jobbe, mye som venter på meg. Slik er det når man bestemmer over sin egen arbeidstid ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk tatt noen telefoner, men disse avd. spl. er noen travle mennesker, hehe. Fikk kun snakket med 2 av de, men de andre 2 ser ihvertfall at jeg har ringt, så får jeg heller ringe igjen om noen dager hvis de ikke ringer meg :) Hun ene sa det var store muligheter for jobb, og det er jeg veldig glad for (selv om det kanskje ikke det som står øverst på listen min - men et sted må man jo begynne) ;)

 

Jeg tenker litt igjennom samtalen på forhånd, men har lært meg at det lønner seg å bare skrive ned spørsmålene på et ark og så ta det som det kommer. Konstruerte samtaler blir jo aldri slik man tror :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Jeg sitter her og lurer på hvor helga ble av.. Det skulle jo være langhelg!... Har hatt jobbehelg, og hadde også planer om å kvalitetsvurdere artikler til bacheloroppgaven.., men det har jeg jo ikke rekt.. Usj.., må bare skumme gjennom så jeg har en anelse. Men er sabla trøtt. Og da sitter jeg her i stedet.. :rolleyes: lurt... Får vel bare legge meg, så jeg er litt i stand til å være menneske i morgen.. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Jobber med to "søknader". Må få søkt delvis permisjon med lønn + sende svar på eget studieopptak og samtidig så skal jeg ordne innsending av omslagsark for min militærsønn til hans søknad om maritime studier. Begge til Høyskolen i Vestfold.

Kommer han også inn så blir vi studenter ved samme skole til høsten !!!

Men det har jeg ikke fortalt ham enda, hi,hi !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Har akkurat vært på skolen og levert bacheloroppgaven! Herlig å være ferdig :)

 

Gratulerer, det er en god følelse når man endelig kan levere oppgaven ;)

Nå har jeg vært på et senter og handlet (puh...masse folk) Støvsuget og ryddet. Endelig er tid for å slappe av litt foran PCen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Takk skal du ha NurseB :) Nå er vi vel fremme på hytta. Har akkurat kommet inn etter å ha vært en kveldstur i varmen.

Hvordan går det på jobben? Er det mye nytt å sette seg inni ? Jeg lurer så veldig på hvordan alle dere nyutdannete har det nå.

Link to comment
Share on other sites

Nå sitter jeg her på kjøkkenet på hytta, med verdens tregeste PC.

I går så jeg en huggorm rett foran føttene mine når jeg skulle henge opp litt tøy. I dag måtte jeg plukke bort en flått som hadde festet seg på ryggen til sønnen min og nå krøp det jammen meg en stor skogsnegle over kjøkken gulvet. Den må ha kommet inn gjennom vinduet.

Ja, nå er sommeren her!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy