Jump to content
Sykepleiediskusjon

Hvor jobber dere som ikke jobber på sykehjem, sykehus etc?


Purple_Nurse

Recommended Posts

Hei.

 

Jeg er kommet i en lei situasjon. Ble utdannet sykepleier i 2011 og tok først hjelepleien, har totaltsett jobbet på sykehjem i 9 år nå. Har trivdes kjempe godt egentlig, men det har plutselig oppstått problemer med rygg og nakke :/ Derfor er mine vakter på sykehjem temmelig uutholdelig til tider. Jeg har blitt tilbudt å gå over på natt av sjefen som jeg har hatt åpen dialog med om problemene og vurdere dette sterkt da jeg har hørt om flere om har gjort dette pga helsetilstander.

 

Jeg kommer ikke i lengden til å trives på natt tror jeg så nå er jeg ute etter å se rundt hvor jeg kan eventuelt få meg jobb.

Så derfor er mitt spørsmål her egenltig, hvor jobber dere sykepleier som ikke jobber på standard steder som sykehjem, sykehus, hjemmesykepleie osv?

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg jobber på intensivavdeling på sykehus. Har du vurdert å prøve det? Det er jo sykehus da men... Kan jo være en del tunge stell der også, men du har jo som regel bare en pasient i løpet av ei vakt. Det er mye mindre slitsomt enn å løpet beina av seg på en vanlig sykehusavd eller sykehjem!

 

Ellers fins det jo alternativer som f.eks å jobbe hos en bandagist, avd.leder jobb på sykehjem?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy