Jump to content
Sykepleiediskusjon
Sign in to follow this  
Cathrine

Skrive som gjest på forumet

Recommended Posts

Gjester som skriver i forumet vil ikke få innlegget sitt synlig før administrator eller moderator har godkjent det. Det vil vanligvis gå relativt raskt, men det kan bli noen timers ventetid hvis vi ikke er tilgjengelig for øyeblikket.

Jeg beklager at vi har måttet gjøre det på denne måten, men det er for å unngå spambotposting som har vært et stort problem.

Dette gjelder kun gjester, medlemmer vil som før få innlegget synlig i det de poster.

Guest Hanne Sørensen

Hei. Mulig at jeg ikke finner frem her men jeg kunne ha tenkt meg litt informasjon om siden. Jeg syns ideen med diskusjonsforum for sykepleiere og studenter er fin. Men jeg finner ikke informasjon om hvilke tanker som ligger bak. Kunne være interessant at vite. Jeg tenker at i sådan et forum burde det være seriøse diskusjoner og spørsmål. Med stor takhøyde for "dumme" spørsmål av faglig art. Ikke "jeg har vært i seng med doktoren"-spørsmål. Undre meg over at dette spørsmål har blitt frigitt siden administrator skriver at de har hatt mye useriøst og nå godkjenner spørsmål før de frigies. MVH HS

Takk for tilbakemelding. Litt informasjon om siden finner du under regler, Intensjonen med forumet er det du nevner, altså faglige diskusjoner og spørsmål med en stor takhøyde for dumme spørsmål av faglig art.

Vi har mye spamboter på siden, derfor har vi gjort det slik at gjesteinnlegg må godkjennes før de blir frigitt. En sjelden gang blir det postet innlegg som oppfattes som uakseptable, de blir også slettet.

Dette innlegget som du nevner godkjente jeg under tvil. Årsaken var at jeg opplevde at sykepleieren som skrev var usikker på om det var så lurt å ha et slikt forhold til en kollega og ønsket tilbakemeldinger fra andre. Men om et slikt spørsmål hører hjemme på et sykepleiediskusjonsforum kan selvfølgelig diskuteres, og innlegget er derfor fjernet.

Guest Teii

Hei! Jeg har prøvd nå 2 ganger å bli medlem, men får hele tiden opp at det jeg svarer på "sikkerhetsspørsmålet" er feil????? Whyy

Hei! Jeg har prøvd nå 2 ganger å bli medlem, men får hele tiden opp at det jeg svarer på "sikkerhetsspørsmålet" er feil????? Whyy

Takk for at du sier ifra. Det var jo rart. Jeg skal se om jeg finner ut av hva som er feil.

Guest Pinn

Det er helt umulig å bli medlem, Oslo ligger hverken her eller der. Har prøvd alle tenkelige kombinasjoner :(

Det har i en periode vært litt vanskelig å skrive som gjest på forumet, fordi google endrer recaptcha. Beklager at jeg ikke har vært klar over det før nå.

Jeg har nå installert ny recaptcha så nå skal det være enkelt å skrive som gjest.

Velkommen skal dere være alle gjesteskrivere!

Your content will need to be approved by a moderator

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Important Information

Privacy Policy