Jump to content
Sykepleiediskusjon

Vi som venter på svar fra S.O..


christy

Recommended Posts

Nå tikker det mot svar fra Samordna Opptak og jeg regner med jeg ikke er alene om å være spent! 20.juli er dagen og tiden går såå sakte nå..

Jeg har søkt heltidsstudie som ifjor hadde poenggrense på 44,3 og jeg har 45,8 så jeg føler virkelig på spenningen. Aner jo ikke hvordan ting ligger an, men føler meg overhodet ikke safe. 

Hvor har dere søkt og tror dere at dere kommer inn? 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Helsefriken said:

Kjenner også at jeg er superspent på om jeg kommer inn. 

Har søkt heltid på  UiT Harstad og tror jeg har passelig god sjanse for å komme inn da jeg har jobbet innenfor helse i mange år.

 

 

Vil bare ønske deg velkommen hit. Håper du kommer inn på studiet :)

Link to comment
Share on other sites

On 6/26/2018 at 12:48 PM, Helsefriken said:

Kjenner også at jeg er superspent på om jeg kommer inn. 

Har søkt heltid på  UiT Harstad og tror jeg har passelig god sjanse for å komme inn da jeg har jobbet innenfor helse i mange år.

 

 

 

Har du søkt på realkompetanse? Spennende! Lykke til :)

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, christy said:

 

Har du mye over fjorårets snitt?

Mener at snittet lå på rundt 4,5 i fjor. Jeg har 5,2 i snitt, så er en del over vil jeg si. Er likevel litt nervøs som sagt, er liksom noe med å få det offisielt bekreftet 20.juli. Det vil gjøre det hele mye mer ekte, tror jeg :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 7/19/2018 at 3:56 AM, Sykepleierstudinen said:

Hva ble snittet der dere har søkt?

venter spent på årets poenggrenser som blir publisert i dag. 

 

Her var det 45,7, liten by :) Ikke lenge siden det var rundt 3 her..

I Tromsø var det 54,6 og det var høyest og det laveste var 43 (desentralisert på Hitra)
Dette på ordinærkvoter, noget lavere på førstegangs.

Link to comment
Share on other sites

Guest christy

En uke til studiestart nå!

Er så utrolig spent, grugleder meg? gruer meg fælt til medikamentregninga, så redd for at slurvefeil skal ødelegge hele utdanningen min. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg kom inn, gleder meg til å starte! :) Håper virkelig at jeg får det til å gå rundt med både jobb og skole. Har lagt en god plan og allerede hentet inn timeplanen for første semester :) . Medikamentregningen tenker jeg også mye på, har det i jobben allerede, men så skal man jo ha alt rett på prøven for å bestå ?!

Link to comment
Share on other sites

Guest christy
On 8/6/2018 at 10:40 AM, Helsefriken said:

Jeg kom inn, gleder meg til å starte! :) Håper virkelig at jeg får det til å gå rundt med både jobb og skole. Har lagt en god plan og allerede hentet inn timeplanen for første semester :) . Medikamentregningen tenker jeg også mye på, har det i jobben allerede, men så skal man jo ha alt rett på prøven for å bestå ?!

 

Skal du studere fulltid og jobbe i tillegg? 
Jaa, er liksom det jeg også tenker på! Har man en liten slurvefeil så stryker man. Ei som var i praksis hos oss sa hun hadde skrevet med en feil, to kommaer istedet for ett og det strøk hun på.. En tastefeil. Huff! Hjelp!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy