Jump to content
Sykepleiediskusjon

Sykepleien i Førde 2019


Guest Bettyboop

Recommended Posts

Guest Bettyboop

Hei!

Har søkt på sykepleien I Førde nå til høsten. Søker på ordninært opptak da jeg er 32🙂. Spørsmålet mitt er:

Poenggrensa er 45,9 og jeg har 47,7 oppfyller også kravene i norsk og matte. Hvor stor er sjangsen for at jeg kommer inn? Hvor mange poeng hadde du over når du kom inn?

Ha en strålende Lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bettyboop
14 hours ago, Sykepleiestudent19 said:

Skulle gjerne ha svart deg, men jeg lurer på det samme. Snittet er 48,6 og jeg har 50,0. Føler meg sikker, men samtidig ikke. Omskolerer du deg? Jeg selv var ferdig med en bachelor i fjor, men ønsker nå og bytte :)

Jeg har også en bachelor fra før, men har lenge ønsket å bli sykepleier. Har jobbet noen år, har mann og barn. Kjedelig å vente på svar, føler at det går I sneglefart frem til 20 Juli.Hadde vært kjekt hvis alle hadde fått svar i Juni I stedet 🙂.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Guest Bettyboop said:

Jeg har også en bachelor fra før, men har lenge ønsket å bli sykepleier. Har jobbet noen år, har mann og barn. Kjedelig å vente på svar, føler at det går I sneglefart frem til 20 Juli.Hadde vært kjekt hvis alle hadde fått svar i Juni I stedet 🙂.

Så godt å høre at det ikke bare er jeg som er gæern. Har også mann og barn. Men jeg har søkt deltid så må også jobbe ved siden av 😅

Link to comment
Share on other sites

Guest Bettyboop
2 hours ago, Sykepleiestudent19 said:

Så godt å høre at det ikke bare er jeg som er gæern. Har også mann og barn. Men jeg har søkt deltid så må også jobbe ved siden av 😅

Stilig 🙂  Godt at vi er flere. Jeg har valgt fulltid, men mannen min har flexitid på jobben så funker fint. Hvor gammel er du og hvor mange barn? Har selv en 7 åring. Hvilken bachelor tok du?

Link to comment
Share on other sites

Guest Bettyboop
4 hours ago, Sykepleiestudent19 said:

Jeg blir 28 før studiestart og har to barn. Ett på 5 år og ett på 1 år før skolestart :) har bachelor i barnehagelærer. Skulle gjerne tatt heltid, men vi er avhengig av min inntekt også :) hva med deg? Alder og bachelor? :D

Jeg er 32🙂 Har bachelor i animal science fra England. Her blir det fulltid, hvis jeg kommer inn da krysser det som krysses kan for det. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy