Kaye 0 Report post Posted September 30, 2020 Hei er håper dere kan hjelpe meg... Blir det feil hvis jeg skrev 18.4 ml/t? Hele utregning var riktig men til slutt så jeg at jeg brukte punktum i stedet for komma... j Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jostein 0 Report post Posted October 1, 2020 Hvis formkravet er bruk av komma, er svaret feil. Jeg hadde helt klart klaget hvis det ble avgjørende for bestått /ikke bestått. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nonmaleficence 0 Report post Posted October 2, 2020 Dette blir flisespikkeri. Om en skulle få feil svar fordi en har brukt komma versus punktum ville jeg klaget. Det blir nesten for dumt å få feil for dette. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Flexifuel. H fest Report post Posted January 28 😇nei. Det. Kan. Hva om det er. Keramin eller. Heawy opiat. Som brukes på www.elefantjakt.no sedasjon hadde Du gått på Hammerfest. Eller enda verre Stord. Hadde Du mistet retten til å jo be med noe levende . Skikkenhetsnemnd. Ja. Det er slik i Norge. . I USA. Kan en sykepleier. Gi. Alt fra. Benz til mdma. Om du er. Deprimert. Eller hat pstd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Flexifuel. H fest Report post Posted January 28 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Flexifuel. H fest Report post Posted January 28 http://YouTube. USE medmanusforfatter om pasient that have pstd. True Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Hammerfest Report post Posted January 28 👻Får se hvor lenge Du er i jobb Quote Share this post Link to post Share on other sites