Jump to content
Sykepleiediskusjon

Strøk på medikamentregning


Mina543345

Recommended Posts

Jeg går første året på sykepleien. Har nå strøket to ganger med bare 1 feil på medikamentregningstesten. Denne må være bestått for å få lov til å gå ut i praksis. Har nå 1 forsøk igjen. Om jeg ikke går i praksis i år må jeg vente til neste år. Så vil det da si at jeg egentlig bare kan droppe ut hvis jeg også stryker neste gang? Fordi det er vell ingen grunn for å fortsette om jeg uansett ikke får året godkjent å må starte på 1.året neste år igjen

Link to comment
Share on other sites

On 12/6/2021 at 1:19 PM, Mina543345 said:

Jeg går første året på sykepleien. Har nå strøket to ganger med bare 1 feil på medikamentregningstesten. Denne må være bestått for å få lov til å gå ut i praksis. Har nå 1 forsøk igjen. Om jeg ikke går i praksis i år må jeg vente til neste år. Så vil det da si at jeg egentlig bare kan droppe ut hvis jeg også stryker neste gang? Fordi det er vell ingen grunn for å fortsette om jeg uansett ikke får året godkjent å må starte på 1.året neste år igjen

Hvorfor er det ingen grunn å fortsette om du må starte på nytt? Vil du ikke bli sykepleier?

 

Du må bestemme seg om du vil fortsette eller ikke. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg anbefaler deg å ta 4 eksamen. Mab kan ta 4 eksamen totalt. Den 4 gang må du skrive brev at dette er nødvendig fordi..... Sånn. Jeg har tatt 3 ganger på medikament regning også og jeg kjenner meg igjen i det du beskriver. 

 

Bare prøv å dobbel sjekke svarene dine manger ganger før du leverer eksamenspapir og ta alt eksamen du trenger for å være sikker om du begått ikke noe feil. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy