Guest Anon2024 Posted October 25 Report Share Posted October 25 Hei! Nå er det snart lokale lønnsforhandlinger og lurer på hvordan jeg ligger an mht lønn og hva jeg kan/bør kreve. Jeg jobber 100% som assisterende avdelingsleder (ikke fagsykepleier). Er kontaktperson for palliasjon på sykehjemmet og er ressursperson i Nettverk i kreftomsorg og palliasjon. Jeg er også mentor i digital opplæringspakke for lindrende behandling og omsorg ved livets slutt for helsefagarbeidere. Jeg er veldig aktiv når det kommer til fagutvikling og samarbeider med sykepleierfaglig leder mht til ting som anskaffelse og opplæring av sprøytepumpe, kursing i HLR, opplæring av helsefagarb. i NEWS og ABCDE (KlinOBS kommune). Ansiennitet fra 2016 (8 år). Årslønn: 558.250 Månedslønn brutto: 46.520 uten tillegg/ca. 48000 med tillegg Føler jeg utfører mange arbeidsoppgaver utenfor min stillingsbeskrivelse, men er usikker på hvor mye jeg bør kreve. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts