Jump to content
Sykepleiediskusjon

Mann på 38år og inkontinent


Recommended Posts

Hei,

jeg er en ung mann på 38 år som kom over denne siden og som gjerne vil prøve å komme i kontakt med noen snille personer som har forståelse for dette med inkontinens og som jeg håper jeg kan bli god venn med. Jeg forventer meg ikke så mye, jeg vet at de fleste har mer enn nok med seg og sitt, men jeg savner så mye å ha en eller noen gode snille venner som ikke bryr seg om dette problemet jeg har med inkontinens og at jeg må bruke bleier, men som vil være god venn med meg likevel. Jeg er en snill og hyggelig mann, ellers svært oppegående og frisk og rask bortsett fra dette problemet jeg har med inkontinens. Jeg blir glad om hører ifra noen og lover å svare alle som har lyst å skrive noen ord til meg. Ønsker alle en riktig flott sommer og alt det beste for fremtiden! Tenk positive tanker og vær snill og grei med dem dere møter på ders vei, det ordner seg alltid for snill jenter og gutter! :-)

Klem fra meg :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Guest Guest

Hei ser dette er lagt inn i 2011 .

 

Er du fremdeles ute etter kontakt med noen som forstår ? Hvor i landet er du fra ? Jeg er en gift mann i 40 åra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy