Jump to content
Sykepleiediskusjon

Å søke jobb


NurseB

Recommended Posts

Så er jeg i gang med søknadene, og det er jammen ikke enkelt! Har snakket med et par avd. spl/ledere på tlf, men glemte selvsagt å skrive ned navnet på den ene. Hvordan kan jeg få tak i dette navnet? På nettsidene til helseforetaket er det oppgitt sykepleiefaglig leder, men husker ikke om det var det navnet hun presenterte seg om.. Kjipt

 

Du kan jo bare ringe posten nå i kveld og spørre de som er på vakt, eller du kan ringe sentralbordet og spørre om navnet der.

 

En annen ting er at jeg skal søke på sengeposter som er delt inn i underseksjoner og lurte på hvordan jeg skal presentere i søknaden at jeg ønsker å søke på en viss av disse, men at det er greit om jeg havner på andre seksjoner.. På en måte.. Hun jeg snakket med sa at det var bare å komme med ønsker, men jeg klarer ikke å forumlere meg.. Noen som har et godt forslag?

Tja, jeg er ikke verdens beste til å formulere meg, men kan du ikke skrive at du ønsker å fortrinnsvis å jobbe på post X, men at alle postene vil være av interesse...

Et eller annet slikt :)

 

 

 

Kan man bruke forkortelser som gastro, nefro og kardio i en søknad eller blir det for uprofesjonelt?

 

Du bør nok ikke bruke forkortelser ;)

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Kan man bruke forkortelser som gastro, nefro og kardio i en søknad eller blir det for uprofesjonelt?

 

Jeg har skrevet fullt navn på avdelingen i "overskriften"/første setning, mens når jeg nevner avdelingens navn senere i brevet skriver jeg forkortelsen...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy