Jump to content
Sykepleiediskusjon
Sign in to follow this  
Cathrine

Velkommen

Recommended Posts

Hei og velkommen hit !

Dette er et helt nytt forum, som ble åpnet i dag.

Ideen bak er å ha en møteplass for sykepleiere og studenter hvor vi kan utveksle ideer og erfaringer med hverandre.

Her kan du skrive om alt du måtte ha på hjertet bare det er relatert til sykepleie.

Håper du vil trives, og at vi sammen kan skape en hyggelig og trygg atmosfære der vi kan føle oss fri til å skrive om det vi ønsker.

Jeg mottar gjerne negativ og positiv kritikk. Målet er å ha et brukervennlig forum.

Vennlig hilsen admin

Guest Sykepleierstudent

Hei :)

Jeg så linken du la igjen på KG i dag. Et sykepleieforum er virkelig en fantastisk idè. Selv er jeg sykepleierstudent 2. året og skal selvfølgelig snarest registrere meg her inne. Håper mange finner frem. Jeg skal drive aktiv reklame på arbeidsplassen og studiestedet. Du da; ferdig sykepleier eller? :)

Hei, veldig hyggelig at du vil registrere deg her :)

Velkommen skal du være.

Det er fantastisk at du vil reklamere for forumet på jobb og studiested!

Ja jeg er ferdig sykepleier. Har jobbet flere år på sykehus, men nå jobber jeg i et forskningsprosjekt og der er det ikke mange sykepleiere.

Setter derfor ekstra stor pris på at du vil reklamere for forumet.

Hei.

Jeg fikk tips om dette forumet av hovedtillitsvalgt hos oss.

Hun har send dette ut til alle medlemmer i NSF på sykehuset vårt...

Skal bli spennende å se hvor mange som kommer etterhvert:)

-L-

Hei! Jeg også synes at det er flott at det finnes en sånn forum! Selv lettet jeg mye etter noe sånn tidligere da jeg søkte sykepleierskole (ville gjerne få informasjon om hva er forskjell mellom de 4 høyskolene i Oslo der man kan få sykepleieutdannelse). Jeg er sykepleiestudent 1 år. P.S. Beklager mine feil-jeg er ikke norsk (bor i Norge 5,5 år :) )

Dette forumet virker som et veldig bra initiativ. :)

Jeg ble ferdig utdannet sykepleier for mange år siden (-83), men har ikke vært i jobb på mange år nå. Nå har jeg bestemt meg for å prøve meg litt forsiktig i yrket igjen. Og jeg googlet litt etter sykepleierstoff, blant annet ble jeg plutselig usikker på om det er nødvendig å aspirere når man setter sprøyter subcutant? Og da fant jeg dette forumet. Og jeg fant selvsagt svar også: nei, det behøver man ikke, men det skader ikke.

Forumet virker seriøst og bra!

Jeg skal lese meg gjennom forumet, tenker jeg. Mye bra stoff her.

Dette forumet virker som et veldig bra initiativ. :)

Jeg ble ferdig utdannet sykepleier for mange år siden (-83), men har ikke vært i jobb på mange år nå. Nå har jeg bestemt meg for å prøve meg litt forsiktig i yrket igjen. Og jeg googlet litt etter sykepleierstoff, blant annet ble jeg plutselig usikker på om det er nødvendig å aspirere når man setter sprøyter subcutant? Og da fant jeg dette forumet. Og jeg fant selvsagt svar også: nei, det behøver man ikke, men det skader ikke.

Forumet virker seriøst og bra!

Jeg skal lese meg gjennom forumet, tenker jeg. Mye bra stoff her.

Hei Lene, velkommen hit ;) Så bra du fant forumet!

Tusen takk for pene ord, håper du vil trives her.

Blir spennende for deg å prøve deg i yrket igjen. Vet du hvor du har tenkt til å jobbe?

Heisann.

Kom tilfeldigvis over dette forumet da jeg søkte rundt på nettet etter noe i forbindelse med en oppgave. Kjekt med et eget forum for sykepleiere og sykepleiestudenter, det er både moro og lærerikt og diskutere over nett, synes jeg. :)

Jeg er deltidsstudent på 3. året, trives veldig godt. Men det skal bli herlig å bli ferdig også, kjenner jeg begynner å bli klar for å jobbe. :)

Flott forum, gleder meg til å bli bedre kjent med det og de som er her inne.

Heisann.

Kom tilfeldigvis over dette forumet da jeg søkte rundt på nettet etter noe i forbindelse med en oppgave. Kjekt med et eget forum for sykepleiere og sykepleiestudenter, det er både moro og lærerikt og diskutere over nett, synes jeg. :)

Jeg er deltidsstudent på 3. året, trives veldig godt. Men det skal bli herlig å bli ferdig også, kjenner jeg begynner å bli klar for å jobbe. :)

Flott forum, gleder meg til å bli bedre kjent med det og de som er her inne.

Hei og velkommen til deg ;)

Så bra at du fant forumet! Gleder meg til å bli kjent med deg også.

Cathrine

Hei.

Jeg fant dette forumet idag, faktisk.. Jeg var faktisk på et utkikk etter et slik forum. Så dette var mitt i blinken ;) Jeg har tittet litt rundt på forumet, og det så veldig bra ut! :) Gleder meg til å utforske det mer nå.. Jeg studerer første året nå på sykepleien. Høres ganske spennende ut :)

Klem

Heisann.

Det er nå over 1 år siden jeg fikk invitasjonen fra deg på BV og endelig har jeg laget meg en profil her ;)

Har ikke fått lest noe her ennå, startet bare med de øverste trådene ;) Men synest et forum for sykepleiere er et must :o Så gleder meg til å lese mere. Skal spre budskapet på jobben :)

Heisann.

Det er nå over 1 år siden jeg fikk invitasjonen fra deg på BV og endelig har jeg laget meg en profil her ;)

Har ikke fått lest noe her ennå, startet bare med de øverste trådene ;) Men synest et forum for sykepleiere er et must :o Så gleder meg til å lese mere. Skal spre budskapet på jobben :)

Så hyggelig at du meldte deg inn ;) Håper du får glede av forumet.

Hei! Først vil jeg bare si at jeg liker dette forumet kjempegodt!

Men så til spm, jeg føler meg veldig dum nå... men jeg finner virkelig ikke ut av hvordan jeg skal skrive et nytt innlegg?? Setter pris på raskt svar :)

Velkommen hit, og så hyggelig at du liker forumet :)

Når du skal starte en ny tråd, velger du først den delen av forumet den passer best i. Trenger ikke være redd for å velge feil sted, da bare flytter jeg innlegget.

Men la oss si at du vil skrive noe under "Generell sykepleie". Da går du inn der og du vil se en liten svart boks ganske langt oppe på høyre side hvor det står "start new topic" Du trykker på den og så er det bare å skrive i vei. Håper dette ble klart skrevet, hvis ikke må du bare spørre igjen :)

Your content will need to be approved by a moderator

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Important Information

Privacy Policy