Jump to content
Sykepleiediskusjon

Jeg hater den nye jobben min!


ballong

Recommended Posts

Skepleierutdanning er verste utdanning og sykepleieryrke er verste yrke som jeg har sett i Norge. Fordi, i dette landet MÅ sykepleiere jobber akkurat som en hjelpepleier eller peiemedarbeider. De må stelle pasienter plus, andre faglige ting (ikke minst på sykehjem) og dette er veldig dumt system. I England og flere land i hele verden, jobber en sykepleier som EN SYKEPLEIER.

 

Ja er enig at det kan virke litt dumt at på sykehjem må sykepleieren være med i stelle som hjelpepleierne.

Men der jeg jobbet,hadde jeg mulighet å leie inn ekstra vikar,i pleien,hvis det var mange sykepleie oppgaver som kolliderte med stell av brukerne,. så hadde jeg 1 egen dag som kaltes gruppeleder dag,da gikk jeg i vanlige klær.Hadde legevisitt, fylte dosetter, og endel papir arbeid,bestilte blodprøver ol.Så dette hjalp mye for min del.

Jeg synes det er trist at du opplever de hater flyktninger.På sykehjemmet i Kristiansand kommune, hadde vi flere fra forskjellige land som jobba,det var alt fra India, Thailand,Kroatia, Bosnia , Russland i tillegg hadde vi mange sykepleier studenter som jobbet der i mellom studiene,ekstra mye på sommeren,og kjempespennende og miljøet ble mye mere rikere, opplevde jeg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy