Jump to content
Sykepleiediskusjon

Hjelp - de jukser


Guest Gudrun Gjest

Har du noen gang jukset til eksamen, hjemmeeksamen , eller annet arbeide ved skolen?  

28 members have voted

  1. 1. Har du noen gang jukset?

    • Eksamen
      0
    • Hjemmeeksamen
      0
    • Annet skolearbeid
      3
    • Har aldri jukset
      26


Recommended Posts

Guest AbsoluttAnonym

Skulle vel egentlig logget inn for å gi en stemme for jukse på eksamen, men LOGGE INN og innrømme at man har jukset.... mmnjaaa, neeeeei, tror ikke det.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply
Skulle vel egentlig logget inn for å gi en stemme for jukse på eksamen, men LOGGE INN og innrømme at man har jukset.... mmnjaaa, neeeeei, tror ikke det.....

 

Du var ihvertfall ærlig.

Jeg tenkte på det da jeg laget denne avstemningen, at det kanskje skal litt til å få de som har jukset til å stemme her.

Men ingen kan se hvem som har stemt, eller hva de har stemt, selv jeg som er administrator kan ikke se det. Så det er ihvertfall helt anonymt ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest nurse2be

Ikke det at jeg mistror hverken administrator eller tekniske løsninger, men jeg tror nok også at jeg velger å holde mine små, men viktige, hemmeligheter helt for meg selv. ( Ikke at jeg har noe å skjule, neida, på ingen måte...? Overhodet ikke!!! )

Link to comment
Share on other sites

Kommende sykepleiestudenter må kanskje begynne å vurdere skolene ut fra hvordan de håndterer juks også. Er man en seriøs student bør man kanskje velge en skole hvor man tar kampen mot juks alvorlig, og ikke en skole hvor man tar dette lett. Dersom det blir mer bevissthet rundt dette vil det fort ryktes hvilke skoler som slår ned på juks og hvilke som ikke gjør det. Da blir det for A og B, og kanskje C skoler. Hvilke seriøse studenter vil ha eksamenspapirer fra en skole som har rykte på seg for å slippe juksere igjennom? Det blir som å ha legeeksamen fra en eller annen karibisk holme hvor det tar en sommerferie å bli lege.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy