Jump to content
Sykepleiediskusjon

sykdomslæra


marte

Recommended Posts

Hei og hopp. Jeg er sykepleiestud i Oslo. skal ha eksamen nå i sykdomslære og henger jo etter som bare det med lesing ;) . Begynner å bli skikkelig nervøs ogs, men syns vi harfått så dårlig tid på dette. Eller er det jobb med studieoppgaver ved sidenav og har kjøpt meg Fekjær sin bok om Rus. Gleder meg til å lese den, men får dårlig samvittighet for at jeg ikke bruker all tiden på sykdomslære ;) . Men sånn er det vel å studere!? Skriver oppgave om marginaliserte grupper nå og harvalgt rusmisbrukere i Oslo som mitt tema.

Link to comment
Share on other sites

Hei:) Høres spennende ut den oppgaven din!Ja, eksamener kommer noen ganger litt brått på...sånn er det å studere, må prioritere ;)Det var ikke så veldig vanskelig synes jeg, men lese må du:)Masse lykke til ;)

 

 

Ok, kan jeg spørre hva du fikk? Jeg må ha en A skjønner du. Har lest en del men ikke så mye som jeg hadde planlagt og dagene bare flyr. Denne uka har eldste jenta mi vært syk hele uka og da, ble jo alt tull.

Link to comment
Share on other sites

Fikk en B:)det var veldig konkrete og greie spørsmål.Hva er grunnen til at du må ha en A?

 

 

Jeg skal søke jordmor etter jeg er har jobbet to år. skal prøve å komme inn så fort som mulig og karakterene fra anatomi og sykdomslære har mye å si. Fikk en A på anatomien i fjord og vil ha det nå også. Ser at jeg får problemer med å lese så bra denne gangen, men kan konte eksamen da og prøve en gang til hvis jeg ikke får A.

Link to comment
Share on other sites

Hei og hopp. Jeg er sykepleiestud i Oslo. skal ha eksamen nå i sykdomslære og henger jo etter som bare det med lesing ;) . Begynner å bli skikkelig nervøs ogs, men syns vi harfått så dårlig tid på dette. Eller er det jobb med studieoppgaver ved sidenav og har kjøpt meg Fekjær sin bok om Rus. Gleder meg til å lese den, men får dårlig samvittighet for at jeg ikke bruker all tiden på sykdomslære :) . Men sånn er det vel å studere!? Skriver oppgave om marginaliserte grupper nå og harvalgt rusmisbrukere i Oslo som mitt tema.

Ja huff... slik er det å studere, alltid dårlig samvittighet.

Du får ha lykke til med sykdomslære eksamen, krysser fingre for at du får en A.

Men som en trøst så syntes jeg denne eksamenen var relativt grei å lese til. Det er konkret og muligheten til å gjøre det bra er absolutt til stede.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy