Jump to content
Sykepleiediskusjon

Bøker fra sykepleierhøyskolen


Cathrine

Recommended Posts

Jeg beholder wyller, almås og illustrert farmakologi. Det er disse jeg har brukt mest under utdanningen, og som jeg tror jeg faktisk kan komme til å lese litt i senere :) Resten har jeg solgt/forsøker å selge :( Det er faktisk noen av bøkene jeg har kjøpt som jeg har brukt kun til én oppgave, eller så vidt har sett i! (Og da kommer jeg nok ikke til å ha bruk for dem senere heller :) )

Link to comment
Share on other sites

Kommer ikke til å kaste en eneste bok! Har et førsteklasses bibliotek nå som jeg ikke vil kvitte meg med. Det skal sies at jeg veldig ugjerne kvitter meg med bøker ellers også. Da vi flyttet i sommer tvang kona meg til å kaste de jeg ikke har lest på ti år. Det var hardt...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Jeg har beholdt alle mine, men jeg kjøpte ikke alle heller. Akkurat nå er flesteparten bortlånt til min svigersøster som studerer sykepleie, så jeg må kanskje ta meg en gjennomgang av de når de kommer tilbake. Tror ikke alle er like aktuelle/nyttige.

Jeg kjøpte medisinsk leksikon under studietiden, og har brukt det mer i ettertid enn det jeg gjorde når jeg studerte. Vel verdt pengene!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy