Jump to content
Sykepleiediskusjon

Lovisenberg, diakonhjemmet, høgskolen diakonova?


Guest G

Recommended Posts

Hvilken av disse skolene i Oslo skal jeg velge? Er så forferdelig usikker. Kan ikke noen som går på de ulike skolene fortelle meg litt om de?

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Jeg lurer bare på hvorfor ikke HiO er på listen din over eventuelle skole i Oslo? :)

 

Vennlig hilsen Glow

 

 

Ehm. Fordi jeg aller helst vil gå på en mindre skole med litt færre elever. Anbefaler du HIO da, i såfall hvorfor?

Link to comment
Share on other sites

Ok, jeg bare lurte jeg, siden det ikke stod noe om hvorfor det var akkurat de skolene du skulle velge mellom...

 

Ja, det er mange elever på HiO, og jeg tenkte akkurat sånn som deg mtp små skoler før jeg søkte for 2 år siden, men jeg stortrives på HiO og har aldri angret på valget av å gå der. Det er kjempegodt studentmiljø og jeg har ikke opplevd det at det er mange elever som noe som helst problem. Man deles opp i mindre veiledningsgrupper og studiegrupper slik at man får et lite miljø å forholde seg til.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg tenker også sånn...At det er bedre om det er færre elever:) av en eller annen grunn tenker jeg da at læreren( e ) har mere tid om det er noen spørsmål...Men som du sier her så lager man vel studie grupper man kan jobbe i...=)

Link to comment
Share on other sites

Hmm. Blir bare mer og mer usikker jeg. Tror jeg vil gå på lovisenberg diakonale høgskole, men har også begynt å lure litt på høgskolen i Oslo. Regner med at de begge to er veldig gode skoler, men hvilken av de kommer jeg til å trives best på? Hvilken skal jeg velge?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Guest_Student_*
Hmm. Blir bare mer og mer usikker jeg. Tror jeg vil gå på lovisenberg diakonale høgskole, men har også begynt å lure litt på høgskolen i Oslo. Regner med at de begge to er veldig gode skoler, men hvilken av de kommer jeg til å trives best på? Hvilken skal jeg velge?

 

Jeg går på Diakonhjemmet 1 året og stortrives :) Liten klasse, flinke lærere og fått mange nye venner ;)

Kjenner mange som går på Lovisenberg og som synes det er helt supert!

Lykke til med valget:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy