Guest G Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 Hvilken av disse skolene i Oslo skal jeg velge? Er så forferdelig usikker. Kan ikke noen som går på de ulike skolene fortelle meg litt om de? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glow Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Hei! Jeg lurer bare på hvorfor ikke HiO er på listen din over eventuelle skole i Oslo? Vennlig hilsen Glow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest G Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Hei!Jeg lurer bare på hvorfor ikke HiO er på listen din over eventuelle skole i Oslo? Vennlig hilsen Glow Ehm. Fordi jeg aller helst vil gå på en mindre skole med litt færre elever. Anbefaler du HIO da, i såfall hvorfor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glow Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 Ok, jeg bare lurte jeg, siden det ikke stod noe om hvorfor det var akkurat de skolene du skulle velge mellom... Ja, det er mange elever på HiO, og jeg tenkte akkurat sånn som deg mtp små skoler før jeg søkte for 2 år siden, men jeg stortrives på HiO og har aldri angret på valget av å gå der. Det er kjempegodt studentmiljø og jeg har ikke opplevd det at det er mange elever som noe som helst problem. Man deles opp i mindre veiledningsgrupper og studiegrupper slik at man får et lite miljø å forholde seg til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simm Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 Jeg tenker også sånn...At det er bedre om det er færre elever:) av en eller annen grunn tenker jeg da at læreren( e ) har mere tid om det er noen spørsmål...Men som du sier her så lager man vel studie grupper man kan jobbe i...=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest G Posted March 21, 2010 Report Share Posted March 21, 2010 Hmm. Blir bare mer og mer usikker jeg. Tror jeg vil gå på lovisenberg diakonale høgskole, men har også begynt å lure litt på høgskolen i Oslo. Regner med at de begge to er veldig gode skoler, men hvilken av de kommer jeg til å trives best på? Hvilken skal jeg velge? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest_Student_* Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 Hmm. Blir bare mer og mer usikker jeg. Tror jeg vil gå på lovisenberg diakonale høgskole, men har også begynt å lure litt på høgskolen i Oslo. Regner med at de begge to er veldig gode skoler, men hvilken av de kommer jeg til å trives best på? Hvilken skal jeg velge? Jeg går på Diakonhjemmet 1 året og stortrives Liten klasse, flinke lærere og fått mange nye venner Kjenner mange som går på Lovisenberg og som synes det er helt supert! Lykke til med valget:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.