Jump to content
Sykepleiediskusjon

Diakonhjemmets høgskole


hjerterom

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest Bella 83

Hei!

 

Det er ca 5 samlinger i året, og i kullet mitt er det folk fra hele landet, også fra nord. Det er mye lesing, spesielt de to første årene syntes jeg. Siden det er et desentralisert studiet, er det forholdsvis lite undervisning, og man må lese mye på egenhånd. Man blir litt "ensom" og det er derfor viktig at man er veldig motivert for å studere for å kunne studere på denne måten. Men det er en fantastisk mulighet til å få den utdannelsen man vil ha uten å måtte flytte på seg. Det er også relativt greit å kombinere det med familie og jobb siden du kan legge opp studiet mye selv. Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Heisann, jeg har nettopp søkt selv på Diakonhjemmet :)

jeg har gått 1.5 år på sykepleie i Stavanger men av diverse grunner måtte jeg stoppe en periode, og vil nå starte igjen, men ikke i Stavanger. Jeg så dette som eneste mulighet, og jeg er så motivert til å bli ferdig at jeg får bruke tiden det tar, jeg vil bli sykepleier!

Jeg har et barn nå på 10 mnd og kjenner det litt vondt ved tanken på å være borte fra han på samlinger.. men, man studerer mest hjemme så håper det ordner seg! vil også gjerne høre fra flere som studerer spl der?

 

Linda :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy