hjerterom Posted June 30, 2010 Report Share Posted June 30, 2010 Noen som går på Diakonhjemmets høgskole, sykepleie deltid? Lurer litt på hvordan samlingene er lagt opp? Er det ofte? Mye å gjøre? Noen som "pendler" fra nord i landet? + & - v skolen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hjerterom Posted July 12, 2010 Author Report Share Posted July 12, 2010 Noen som går på Diakonhjemmets høgskole, sykepleie deltid? Lurer litt på hvordan samlingene er lagt opp? Er det ofte? Mye å gjøre? Noen som "pendler" fra nord i landet? + & - v skolen? INGEN??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bella 83 Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Hei! Det er ca 5 samlinger i året, og i kullet mitt er det folk fra hele landet, også fra nord. Det er mye lesing, spesielt de to første årene syntes jeg. Siden det er et desentralisert studiet, er det forholdsvis lite undervisning, og man må lese mye på egenhånd. Man blir litt "ensom" og det er derfor viktig at man er veldig motivert for å studere for å kunne studere på denne måten. Men det er en fantastisk mulighet til å få den utdannelsen man vil ha uten å måtte flytte på seg. Det er også relativt greit å kombinere det med familie og jobb siden du kan legge opp studiet mye selv. Lykke til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Undrende Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 Jeg har nettopp søkt der, viste ikke at de hadde det studiet. Så nå ble jeg glad. Fikk plutselig et lite håp om å bli sykepleier nå.. Noen som vet om de har fortløpende opptak eller må man vente til 30. Oktober ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bella 83 Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 Det er bare opptak 1 gang året, så dersom du søker innen fristen nå i høst, er det oppstart i januar 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Undrende Posted September 14, 2010 Report Share Posted September 14, 2010 Hvordan er det i forhold til kristendom på Diakonhjemmet ? Er det mye av det under studiene ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest linda Posted September 20, 2010 Report Share Posted September 20, 2010 Heisann, jeg har nettopp søkt selv på Diakonhjemmet jeg har gått 1.5 år på sykepleie i Stavanger men av diverse grunner måtte jeg stoppe en periode, og vil nå starte igjen, men ikke i Stavanger. Jeg så dette som eneste mulighet, og jeg er så motivert til å bli ferdig at jeg får bruke tiden det tar, jeg vil bli sykepleier! Jeg har et barn nå på 10 mnd og kjenner det litt vondt ved tanken på å være borte fra han på samlinger.. men, man studerer mest hjemme så håper det ordner seg! vil også gjerne høre fra flere som studerer spl der? Linda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lillymor Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Hei. Jeg har også søkt på sykepleie deltid, Diakonhjemmet. Er "godt" voksen, men har lyst til å lære mer. Det er nå eller aldri, man må bare satse. Veldig spent på om jeg kommer inn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trebarnsmor Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 Jeg har også søkt der til januaropptaket, og er spent på om jeg kommer inn. Noen som vet hva snittet har ligget på? Hvor mange studieplasser har de? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts