Feline Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Tips og råd til hvordan å være en god kontaktsykepleier/veileder? For eksempel hvilke spørsmål som er lure å stille om helt generelle ting Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emeline Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Tips og råd til hvordan å være en god kontaktsykepleier/veileder? For eksempel hvilke spørsmål som er lure å stille om helt generelle ting Hei Kontaktsykepleier allerede? Heldigvis får jeg være "ny-utdannet" et år til, iallefall et halvt Men er jo ikke så veldig lenge siden du selv var student i praksis, så jeg tipper du selv har et bilde på hvordan du vil være som kontaktsykepleier. De viktigste vil jo være å gi studenten utfordringer tilpasset kompetanse og behov, samt være tilstede for god støtte og veiledning. Husker jo selv at det var litt skummelt å skulle begynne i praksis på en ny plass, men med en flink kontaktsykepleier går det som regel fint Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted August 27, 2010 Author Report Share Posted August 27, 2010 Hei Kontaktsykepleier allerede? Heldigvis får jeg være "ny-utdannet" et år til, iallefall et halvt Men er jo ikke så veldig lenge siden du selv var student i praksis, så jeg tipper du selv har et bilde på hvordan du vil være som kontaktsykepleier. De viktigste vil jo være å gi studenten utfordringer tilpasset kompetanse og behov, samt være tilstede for god støtte og veiledning. Husker jo selv at det var litt skummelt å skulle begynne i praksis på en ny plass, men med en flink kontaktsykepleier går det som regel fint Allerede ja, og jeg grur meg allerede til evalueringene! Var "sekundærkontakt" allerede etter et halvt år, og det gikk jo greit, men føler jeg har mye mer ansvar på meg når jeg nå skal være kontaktsykepleier :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.