moulin89 Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Nok en gang sliter jeg med et mål fra arbeidsplanen: "Identifiserer egne evner til samarbeid og arbeider målrettet med og styrke disse" Handler det om og ha innsikt i seg selv? Praksislærer krever at det skal konkretiseres. Men jeg sliter litt med det.. Noen tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
runegp Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Nok en gang sliter jeg med et mål fra arbeidsplanen: "Identifiserer egne evner til samarbeid og arbeider målrettet med og styrke disse" Handler det om og ha innsikt i seg selv? Praksislærer krever at det skal konkretiseres. Men jeg sliter litt med det.. Noen tips Hvordan samarbeider du med kolleger/pas...hva kan du bidra med/hva er du god til...hva er din styrke/svakhet og på hvilken måte vil du jobbe med dette..Legg til kommunikasjon og gruppepsykologi så er det i boks Noe sånt tenker jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.