Northern Man Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Hei, skal ha individuell eksamen i grunnleggende sykepleie i neste uke. Og lurer på om det er noen dere ute som har tips om hva jeg må kunne, kan ikke lese alt like godt, så det må bli det som er viktigst, anbefaling? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Stikkord: grunnleggende behov... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiljeL Posted December 9, 2010 Report Share Posted December 9, 2010 Du har eksamen om en uke, og du begynner ikke å lese seriøst før nå? Håper jeg tolker det du skriver feil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Northern Man Posted December 9, 2010 Author Report Share Posted December 9, 2010 Du har eksamen om en uke, og du begynner ikke å lese seriøst før nå? Håper jeg tolker det du skriver feil. Joda, har lest jevnt og trutt, men pensumet er stort og jeg ønsker å ha noen områder som jeg kan inn og ut og kan skrive det lille ekstra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted December 10, 2010 Report Share Posted December 10, 2010 Er det en case oppgave dere får? Det var det vi fikk om jeg ikke husker feil.Der gjelder det å se hva slags (grunnleggende)behov pasienten har og hva slags tiltak man kan sette i gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts