Jump to content
Sykepleiediskusjon

Jobbe i utlandet


Guest spl88

Recommended Posts

Hei! Nå har jeg lenge holdt på å søke på google for å finne ut hvilke muligheter som finnes for å jobbe utenlands med lønn, med svært lite resultater.

 

Det eneste jeg vet om er forskjellige sykehjem og rehabiliteringssenter i spania som er styrt av norske organisasjoner. Noen som vet noe eller vet om et sted hvor man kan få en god oversikt over hvilke muligheter som finnes? Hva som helst av norske organisasjoner hvor man kan jobbe med lønn ande steder i Europa eller utenfor Europa?

 

I tilfelle om jeg skulle finne på å flytte og få jobb som ikke er ifm norsk organisasjon, tar jeg gjerne imot erfaringer hvis noen har det ift hvordan man går fram :)

 

Mvh sykepleier på 25

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest student

Hei,

 

hvis du sjekker ut Profco.com vil du se at du har mange muligheter i Australia, Usa, England, Dubai, Qatar og Saudia Arabia. Jeg har selv snakket med dem og skal gå via dem når jeg skal søke jobb i utlandet.Men de krever at du har 2 års prakisis i sykehus. Men utenom det så ordner de alt for deg. i Dubai og Saudia A, og Qatar så bor du helt gratis, lønn får du utifra det landet du kommer fra( pass, dvs Norge) og det er helt skattefritt.

Mange gode muligheter, snakk med dem.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy