Jump to content
Sykepleiediskusjon

Sliten. allerede.


Guest poppis

Recommended Posts

Nå sitter jeg her med vondt i magen og hjertebank fordi jeg tenker på alt jeg burde ha gjort.

 

Går tredje året på sykepleien i Bergen og er i første praksisperiode dette året. Kjenner at jeg er usikker på om jeg kommer til å takle alt det vi skal gjøre. Går det an å bare ta praksis dette året, for så å gå om igjen neste år, men uten praksisperiodene?

Link to comment
Share on other sites

Guest cathrine f

Heia! Høres ikke helt bra ut, har du tatt dette opp med kontaktsykepleier. Praksiser skal jo gradvis bygge seg opp, du skal jo ikke starte med å gjøre alt, men lære på veien og på slutten av praksisen bør en begynne å få hele bildet. Ofte kan det hjelpe å ha en konstruktiv framdriftsplan slik at du konsentrerer deg om dine læremål og tar ett steg av gangen. Kanskje kan det hjelpe å skrive i loggen hva det er som gjør at du er usikker på om du blir å takle å få gjort alt, og på den måten finne en løsning for praksisen videre? Eller er det mye skolearbeid ved siden av praksisen som gjør at det blir for mye akkurat nå? For kanskje du har en ok veileder fra skolen som kan hjelpe å strukturere litt videre plan? Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for svar! Nå ser jeg at jeg har ordlagt meg litt feil. Praksis går greit, det er mest skoleoppgavene jeg er bekymret for:) Lurer bare på om det går an å gå "om igjen" siste året med bare siste eksamen og bacheloroppgave. Regner vel med at jeg må snakke med koordinator på skolen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy