Jump to content
Sykepleiediskusjon

Sliter veldig med bacheloroppgaven...


Guest Elena

Recommended Posts

Kort fortalt har hele arbeidet med bacheloroppgaven vært stressende fra dag én. På min skole skriver vi to og to, min første partner sluttet på skolen så jeg plutselig måtte skrive alene, helt til en annen student i kullet også sto uten partner. Vi bestemte oss for å skrive sammen, på tross av at vi ikke bor i samme by, litt tungvint mtp. avstand. Samarbeidet oss imellom går forsåvidt bra, men jeg føler at vi står fast. På grunn av at vi ikke fant tilstrekkelig med stoff til det opprinnelige temaet vårt måtte vi endre tema to måneder før innleveringsfristen- med andre ord begynne helt på nytt…

Føler dagene bare suser avgårde, jeg prøver å få gjort unna litt og litt, men blir så demotivert og stressa at jeg ser på hele oppgaven som det verste på jord… Jeg skal ikke jobbe som sykepleier med det første heller pga.jeg har fått en annen jobb som jeg heller vil ha. Oppgaven skal leveres inn i slutten av mars, og jeg klarer egentlig ikke å se for meg at vi kommer i mål. Jeg er en av de beste studentene i kullet, med B/A i snitt, så det er veldig ekkelt å plutselig ikke føle at jeg får til noe som helst med skolen.

Har noen tips til hvordan vi kan komme i mål så setter jeg veldig stor pris på det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy