astridspl Posted June 6, 2014 Report Share Posted June 6, 2014 Hei! I løpet av en dag har jeg ofte små ledige stunder, jeg har bestemt meg for å gjøre noe nyttig i løpet av denne studen Feks venter på at middagen skal bli ferdig, vente på neglelakken skal tørke(når jeg har ferie ) også videre.. Jeg er rett og slett på leting etter gode apper som sykepleier(studenter), helsefagarbeidere osv kan benytte seg av! :-) Også kan vi kanskje tipse hverandre om noen også Jeg har legemiddelutregning, felleskatalogen, med.regning, LmRegning, Norsk legemiddelhåndbok, legevakthåndboka, sykepleierhåndboka, oncolex, 113(hvis man skulle trenge GPS koordinasjoner ved ulykke osv..). traume veileder og folkehelseinstituttet veileder appen Sitter jeg på bussen og lurer på hva feks akuttbehandlingen er ved de ulike sykdommene er de jo bare et tastetrykk unna Og ja, jeg har sittet på bussen og tenkt på hva jeg gjør hvis det skulle skje stans, ulykke osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.