Guest Ingrid Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 Hei! Jeg lurer på om det er noen her inne som studerer/har studert sykepleien ved høgskolen i Molde? Er dette en bra skole, og hvordan er opplegget? Lurte også på skolene i Bergen, noen som har noe positivt å si her? Håper på svar! Takk på forhånd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Amfelia Posted February 5, 2015 Report Share Posted February 5, 2015 Studerer der nå. Tror den er rangert som en av topp 3 sykepleierutdanninger i Norge? Tøft studium synes jeg. Ikke mye slingringsmonn i studieforløp. Mange som ramler av lasset undervegs, men sånn må det vel bli når opptakskravene er såpass lave. Tror det ligger på 3-tallet og da ramler man nok av undervegs ja. Dyktige forelesere, praksislærere og praksisplasser. Flotte lokaliteter, ny flott kantine og campus-hybler. Jeg anbefaler Molde. Helt klart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts