Spl90 Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 Hei! Jeg har nå jobbet som sykepleier i snart 2 år..har jobbet som nattevakt på sykehjem og snart et halvt år på medisinsk post på sykehuset. Dette siste halvåret har vært veldig slitsomt og tungt for meg...jobben på sykehuset stresser meg enormt mye..sliter med 3 delt turnus og har konstant lite energi. Har i tillegg gått opp i vekt pga stresset... Føler at jeg må skifte beite og vurderer dermed psykiatri. Jeg kan svært lite om psykiatri og er dermed nervøs/ litt redd for å starte der...er det noen her som har gått over fra somatikken til psykiatri? Hvordan var overgangen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spl90 Posted April 19, 2015 Author Report Share Posted April 19, 2015 Må også tilføye at jeg liker å jobbe med eldre men vet at det kan bli veldig hektisk på sykehjem/ hjemmesykepleien også..kjenner at kroppen min trenger litt mer ro nå.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts