Guest Elisabeth Posted August 19, 2016 Report Share Posted August 19, 2016 Hei? Er det noen som kan anbefale en bra app til iphone til å legge inn turnusen? Hvordan holder dere andre styr på vaktene deres? God gammeldags allmanakk kanskje? Har jobbet natt i noen år nå men skal over i dag- og kveldsturnus og jeg bruker kun kalenderen på telefonen, så vet ikke helt om jeg klarer å venne meg til å bruke kalenderbok igjen...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gjest nurse Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Se på shiftlife organizer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hollah Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Shift work calendar fungerer utmerket og er gratis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted September 4, 2016 Report Share Posted September 4, 2016 Takk for tips! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 Shift work calendar fungerer utmerket og er gratis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.