Jump to content
Sykepleiediskusjon

Sykepleier og levering i barnehagen


Guest Marthe

Recommended Posts

Hei! Jeg har to barn å er straks ferdigutdanna sykepleier. Mannen min vil i lang tid etter jeg er ferdigutdanna være MYE borte, slik at jeg må klare hverdagen alene med ungene. Kveldsvakter og nattevakter får jeg hjelp til av familie, men når det kommer til dagvakter er jeg så usikker på hvordan det skal funke. Barnehage åpner 0700, og det tar fort 20 min å komme seg til sykehus (hvis jeg er heldig å få jobb der), hvordan rekker dere å levere i barnehagen?? :) Vil jo ikke være en ansatt som kommer sent hver gang, måtte i så fall vært avtale, men går en arbeidsgiver med på det? Ser ikke for meg at det gjør meg særlig attraktiv som jobbsøker liksom:p

Link to comment
Share on other sites

Når starter dagvaktene da? Hvis de starter 07.30 rekker du det kanskje akkurat?
Vår barnehage endret åpningstider, da vi var nok foreldre som ønsket det. Vi ønsket å endre åpningstiden fra 07.30 til 07.00 og det ordnet seg.
Så det er jo også en mulighet å sjekke ut om det er et alternativ å få barnehagen til å åpne 15 min. tidligere?
Hvis ikke kan det vell hende at du må jobbe en annen plass enn på sykehus i begynnelsen...

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy