Guest Guest Posted May 11, 2017 Report Share Posted May 11, 2017 Jeg har lenge hatt lyst å begynne på sykepleier-utdanningen. Men har ikke tatt meg råd, eller turt foreløpig. Men nå har muligheten åpnet seg økonomisk og jeg er nærmest desperat etter å komme i gang (jeg er 36 år). Det jeg lurer på er om noen vet om det finnes samlingsbasert utdanning (kan ikke være fulltidsstudie) med oppstart i januar, eller evt høsten 2018? Hvor søknadsfrist ikke er gått ut? Jeg har funnet noe i nord, men det funker ikke. Jeg er fra Bergensområde. Det beste hadde vert i Førde, men der tror jeg de kun har oppstart annethvert år (2017, 2019 osv). Har snakket med utallige folk fra forskjellige høyskoler, men blir ikke klokOg får ikke fatt i rett person i Førde disse dager.Håper noen har et tips Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paola Posted July 4, 2017 Report Share Posted July 4, 2017 Hei! Du kan søke dette opp i denne linken, så er det bare å velge samlingsbasert og skrive sykepleier, vet ikke om du har gjort det allerede, men her er linken! https://sok.samordnaopptak.no/#/studies Ha en fin dag videre <3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts