Guest Student Posted November 30, 2018 Report Share Posted November 30, 2018 Hei! Er 3. Års sykepleiestudent, ferdig til sommeren. Har fått tilbud på en jobb i kommunen fra sommeren av. Det var ingen andre sykepleier som søkte på jobben og jeg har inntrykk av at de sliter med å få tak i sykepleiere. har fått kontrakt hvor der står 398 000kr i start lønn. Har ingen ansiennitet fra før, men har et barn på 6 år. Får man ansiennitet for barn? Hvor høy lønn bør jeg prøve å forhandle frem? Er redd for å ikke få jobben, samtidig som jeg synes det jeg får er skuffende lite etter en bachelorutdanning... håper på innspill 😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest skal ikke for lønnstillegg Posted April 1, 2020 Report Share Posted April 1, 2020 som sykepleier jeg ønsker meg lønnstillegg for å jobbe under pandemi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts