Guest Khine Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 Hei.Jeg er førsteår student og har begynt praksis i ett sykehjem .Jeg har kommet nå til midt vurdering og fått bestått av min praksis lærer.Men det er 6 kriterier for å oppnå forventningene i praksis perioden min .Ifølge praksis veilederene mine har jeg kun oppnåd 3 av 6 kriterier .Jeg lurer på hvis jeg ikke har oppnådd de 6 kriteriene av læringsutbyttet til mitt vurderingen , er det ikke ett grunnlag for å ikke bestå praksisen ? Så hvorfor har jeg fått bestått på midvurderingen min nå og ikke varsel om at jeg kan stryke min praksis ? Hvordan fungerer disse læringsmålene ? Link to comment Share on other sites More sharing options...