Guest Khine Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 Hei.Jeg er førsteår student og har begynt praksis i ett sykehjem .Jeg har kommet nå til midt vurdering og fått bestått av min praksis lærer.Men det er 6 kriterier for å oppnå forventningene i praksis perioden min .Ifølge praksis veilederene mine har jeg kun oppnåd 3 av 6 kriterier .Jeg lurer på hvis jeg ikke har oppnådd de 6 kriteriene av læringsutbyttet til mitt vurderingen , er det ikke ett grunnlag for å ikke bestå praksisen ? Så hvorfor har jeg fått bestått på midvurderingen min nå og ikke varsel om at jeg kan stryke min praksis ? Hvordan fungerer disse læringsmålene ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Spl.spl. Posted February 12, 2019 Report Share Posted February 12, 2019 On 2/2/2019 at 8:56 PM, Guest Khine said: Hei.Jeg er førsteår student og har begynt praksis i ett sykehjem .Jeg har kommet nå til midt vurdering og fått bestått av min praksis lærer.Men det er 6 kriterier for å oppnå forventningene i praksis perioden min .Ifølge praksis veilederene mine har jeg kun oppnåd 3 av 6 kriterier .Jeg lurer på hvis jeg ikke har oppnådd de 6 kriteriene av læringsutbyttet til mitt vurderingen , er det ikke ett grunnlag for å ikke bestå praksisen ? Så hvorfor har jeg fått bestått på midvurderingen min nå og ikke varsel om at jeg kan stryke min praksis ? Hvordan fungerer disse læringsmålene ? Hei! Jeg er 2.årsstudent. Hvis de ikke har levert tvil om bestått ved xidtveisvurdering, kan du i prinsippet ikke bestå praksisperioden. Etter midtveis må du gjøre noe veldig alvorlig for å stryke. Jeg regner med at du skal bruke de resterende uker på å jobbe med de 3 kriteriene, og hvis du ikke har oppnådd dem vil dette antageligvis bli skrevet i sluttvurderingen. De kan ikke stryke deg for det. Jeg har for eksempel noen læringsmål som jeg ikke har berørt i denne praksisperioden, men jeg fikk likevel bestått på midtveisvurderlngen. Skal jobbe mer med dem de neste 4 ukene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.