Guest Student91 Posted May 24, 2020 Report Share Posted May 24, 2020 Jeg har kun vært i praksis og har ikke relevant arbeidserfaring fra før. Egentlig har jeg kun 2 måneders arbeidserfaring i det hele tatt i Norge fordi før jeg flyttet til Norge bodde jeg i Italia og klarte ikke å få jobb der. De fleste andre studenter har jobbet i pleie før da noen er helsefagarbeidere, andre har jobbet som assistenter og mange jobber på sykehuset/hjemmetjenesten ved siden av studiene. Jeg føler som at jeg kommer til å være en mye svakere kandidat når jeg søker jobb fordi jeg har kun fokusert på studiene. I tillegg kommer jeg til å være 29 når jeg er ferdig utdannet, jeg er utlending og jeg føler at de kommer til å foretrekke norske kandidater over meg. Det eneste i min favør er at jeg snakker 4 språk og driver å lære med et femte. Er det gode muligheter for de uten noe erfaring bortsett fra praksis? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts