Jump to content
Sykepleiediskusjon

problemstilling


sandy

Recommended Posts

Jeg tenker nå at sykepleierollen skal jo komme inn i en slik oppgave uansett..Er det eldre på sykehjem/hjemmetjeneste/sykehus du tenker på?

Du må huske å avgrense til hvor disse eldre befinner seg,og det burde jo komme frem at det er en plass der de kommer i kontakt med sykepleier :) hvis ikke blir oppgaven for stor.

Når du sier integritet,hva tenker du selv spesielt på?Kan du si hva som har gjort at du ønsker å skrive om integritet?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tenker nå at sykepleierollen skal jo komme inn i en slik oppgave uansett..Er det eldre på sykehjem/hjemmetjeneste/sykehus du tenker på?

Du må huske å avgrense til hvor disse eldre befinner seg,og det burde jo komme frem at det er en plass der de kommer i kontakt med sykepleier :) hvis ikke blir oppgaven for stor.

Når du sier integritet,hva tenker du selv spesielt på?Kan du si hva som har gjort at du ønsker å skrive om integritet?

Link to comment
Share on other sites

Jeg jobber og har hatt praksis på sykehjem og jeg ser hva katei Eriksson har snakket om (Plejelidelse) derfor ønsker jeg å fokusere og som du mener sykepleierollen knyttet til integritet og på sykehjem. jeg må avgrense oppgaven og det skulle være på sykehjem men har ikke tenkt over problemstilling ennå :rolleyes:

 

Sandy :blink:http://sykepleiediskusjon.net/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy