Guest Heidi Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 Jeg er nå godt i gang med 3. studieår og skal snart ut i praksis 4. Er det noen som har vært på hjerteovervåkningen, og som vil fortelle litt om dette? Jeg personlig elsker hjertet/hjertesykdommer, og jeg gleder meg kjempe masse til denne praksisen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heidi Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 Ingen som har erfaring fra hjerte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siv Olsen Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 Hei! Kjempeflott at du interesserer deg for hjerte og karsykdommer. Som leder i NSFs LAndsgruppe av KArdiologiske sykepleiere er dette også mitt inteessefelt. Sjekk vår nettside: https://www.sykepleierforbundet.no/faggrupper/kardiologiske-sykepleiere Ta gjerne kontakt og så kan vi videreformidle kontaktinformasjon til noen som jobber på hjerteovervåkning i ditt nærområde :-) MVH Siv Olsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.