Jump to content
Sykepleiediskusjon

Hardt å være sykepleierstudent...


sykepleiestudent 11

Recommended Posts

  • 2 months later...

Hei!

 

En stund siden du har skrevet innlegget nå, så håper motivasjonen din har kommet seg nå :-) Vil allikevel skrive noen ord om hvordan jeg føler det for øyeblikket...

 

Jeg går nå 2.året, og sliter med motivasjon selv... Har fått stryk på tilsammen 2 eksamner og 1 vurderingsoppgave på grunn av mangel på motivasjon (2 av de må leveres på nytt nå i mars) + at vi har ukenotat og straks ferdighetstest. Kjenner at det er altfor mye, og vet ikke om jeg kommer til å klare det. Men så tenker jeg på hvorfor jeg begynte på dette studiet og hvordan jeg har følt det etter at jeg gjorde det. Jeg kjenner at dette er noe jeg virkelig vil, og jeg gleder meg utrolig mye til å være ferdigutdannet og komme ut i sykepleiens hverdag. Tror man bare må finne tilbake til de følelsene... Og også huske på å gjøre andre ting som gir energi og motivasjon, som f.eks trening og venner. Det gjør det ihvertfall lettere for min del å fokusere på ting jeg setter pris på i hverdagen og ting jeg ser frem til. F.eks små ting som at våren nærmer seg, at det idag er strålende sol og snøen drypper fra hustaket, tanken på å kunne pusle rundt i blomsterbedene og slike ting.

 

Ønsker deg lykke til videre, og håper du finner tilbake til motivasjonen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy