tuppelure Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 Jeg skal søke videreutdanning i sammenheng med at det muligens skal startes opp skjermet avdeling hos oss. Jeg ønsker meg noe som har med demens å gjøre, og foreløpig har jeg søkt "Demens og alderspsykiatri", 1 år deltid. Men jeg vil gjerne få tittelen "demens sykepleier" når jeg er ferdig, er 1 år på skolen virkelig nok til det?? På NSF sine sider står det lite om "kriteriene" for å gå opp i lønn til spesialsykepleier. Har leita mye på nett, googla MASSE, men finner så lite om lengre videreutdanninger, innenfor geriatri og demens.... Noen som vet litt om dette kanskje? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest_Gry_* Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 Vet at på Betanien diakonale høgskole i Fyllingsdalen ( Bergen ) er det en tverrfalig videreutdanning i aldring og eldreomsorg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dani Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 Jeg skal søke videreutdanning i sammenheng med at det muligens skal startes opp skjermet avdeling hos oss. Jeg ønsker meg noe som har med demens å gjøre, og foreløpig har jeg søkt "Demens og alderspsykiatri", 1 år deltid. Men jeg vil gjerne få tittelen "demens sykepleier" når jeg er ferdig, er 1 år på skolen virkelig nok til det?? På NSF sine sider står det lite om "kriteriene" for å gå opp i lønn til spesialsykepleier. Har leita mye på nett, googla MASSE, men finner så lite om lengre videreutdanninger, innenfor geriatri og demens.... Noen som vet litt om dette kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gjest Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 Lovisenberg Diakonale Høgskole har videreutdanning i Aldersdemens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.