Medulla Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 Jeg går ikke skole i hjembyen min, så jeg får liksom ikke denne muligheten til å fortsette der jeg er i praksis når jeg er ferdig utdannet. Er i praksis på sykehuset nå, jobber her på helg og fått meg sommerjobb her. Når jeg flytter hjem ønsker jeg å fortsette på en lignende avdeling, har tenkt å søke sommerjobb der da, men er det lurt å være litt forut og melde sin interesse før de søker etter ferievikarer? Eller er det meningsløst? Det er StOlavs jeg vil jobbe på, har hørt det er vanskelig å få jobb der, men altså, jeg er fornøyd med alt jeg får jeg. Er ikke ute etter noe fast eller heltidsstilling, jeg vet det er håpløst. Kan godt jobbe bare natt, helg osv, bare jeg får jobbe. Er det vanskelig å få foten innenfor der eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 Meld deg på ekstravaktsentralen eller ressurssenteret så får du nok jobbe så mye du vil, men da blir det jo litt rundt om kring på sykehuset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odin Sovik Posted April 17, 2013 Report Share Posted April 17, 2013 Jeg vil råde deg til å legge inn en jobbovervåkning på www.medrec.no Her kan du velge hvor geografisk du vil jobbe og velge veldig spesialiserte stillinger. Medrec vil hjelpe deg å komme i kontakt med relevante arbeidsgivere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts