Guest Charlotte Posted July 30, 2012 Report Share Posted July 30, 2012 Hei:) Jeg begynner på siste år nå å skal begynne å skrive bachelor ut på høsten. Men jeg syntes det er veldig vanskelig å velge en problemstilling. Jeg er interessert i postoperative komplikasjoner, men også interessert i sår.. Har dere noen tips som kunne hjulpet meg på vei ? Takk for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisSNuRse Posted July 30, 2012 Report Share Posted July 30, 2012 Hei:-) Basert på egen erfaring ville jeg gjort det i denne rekkefølgen: * Finn et litt "bredt" tema først eksempel post opr komplikasjoner * Så søk i databaser for å se hva det faktisk er forsket på (Er utrolig kjedelig å velge en spesifikk problemstilling, også finner man ut at det ikke er nok forskning) Problemstillingen din vil mest sannsynlig endres flere ganger underveis i oppgave skrivingen, tror jeg endret min ca 7-10 ganger, først når man begynner å nærme seg slutt, man har funnet det perfekte problemstilling Lykke til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hige Posted July 31, 2012 Report Share Posted July 31, 2012 Siden du er interessert i post.op. komplikasjoner, så kan du jo se om det finnes forskning/litteratur om hvordan stell og oppfølgning av sår skjer når pas. reiser hjem eller til sykehjem. Jeg liker å tro at det er der det ofte går galt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.