Sjøsterne Posted August 19, 2012 Report Share Posted August 19, 2012 Driver å leter litt etter videreutdanninger, men blir ikke helt klok på det. Tenker å videreutdnne meg til jordmor, men vil helst studere i utlandet slik at jeg kan få en mastergrad ikke en erfaringsbasert master som i Norge. Noen som vet om noen studiesteder, eller noen jeg kan kontakte? Vil helst studere i Osceania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina Posted July 6, 2013 Report Share Posted July 6, 2013 Hei! Har du funnet ut noe? Jeg lurer på det samme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted July 7, 2013 Report Share Posted July 7, 2013 Hei:) jeg har hørt at jordmor vil bli til master her i Norge også nå i år, at det i alle fall er søkt om det:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted July 8, 2013 Report Share Posted July 8, 2013 Hei:) jeg har hørt at jordmor vil bli til master her i Norge også nå i år, at det i alle fall er søkt om det:) Ja, men fortsatt en to-årig utdanning etter at man har tatt bachelor i sykepleie og hatt ett års praksis som sykepleier. Det blir ikke en 5-årig jordmor-master, slik som det er i noen andre land... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 hei kjære kolleger jeg er ute etter videre og master udtannelse i sykepleie, international public health and mannegement, hygiene sykepleie, infeksjons sykepleie osv og har tenk og studere i utdanne. er det noen der ute som kan anbeale hvor evt i utdlandet jeg kan søke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.