unak Posted August 24, 2012 Report Share Posted August 24, 2012 Hei, Ønsker å komme i kontakt med noen flinke studenter som kan tenke seg å tjene litt ekstra penger på å hjelpe en førsteårs student. Gjelder spesielt skriving av refleksjonsnotater. Send gjerne en PM mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sara Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Hei, Jeg er ikke student lenger, studerte medisin delvis i Norge og delvis i U.S.A, og har nylig kommet tilbake til Norge!Jeg kan undervise kjemi, naturfag, biologi, helsefag, anatomi, pathologi,.....Hvis du synes min bakgrunn med hensyn til studiet er relevant da kan du gjerne finne meg via min email adr.: masteratscience@gmail.com eller s.khmed74@gmail.com Hilsen Sara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Noor! Posted September 6, 2016 Report Share Posted September 6, 2016 Hei! Jeg søker etter privat lærer som kan undervise meg i sykepleie studiet. Hvis noen er sykepleie og vil undervise meg så kontakt gjerne på mailen min Noor-snille96@hotmail.com. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.