sanny Posted October 23, 2012 Report Share Posted October 23, 2012 Hei alle sammen:) Jeg kunne trenge hjelp av noen snille vesener her på forumet:) Jeg er tredje års student som er i gang med å skrive hjemmeeksamen, sykepleie til kronisk og kritisk syke. har formulert problemstillinger men synes det er så vanskelig å drøfte..( hater å drøfte) Kunne noen tenke seg å hjelpe til lille meg:) Skulle ønske man kunne bare betalt noen for å skrive sånne oppgaver for en:P ja ja you wish:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hjerterom Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 hadde vært litt enklere å komme med noe konkret dersom du hadde formulert/skrevet problemstillingen din på forumet. Er det snakk om sykepleie på sykehjem, hjemmesykepleie, sykehus?? er det snakk om all slags kronisk/kritisk sykdom, eller tenker du på noe spesifikt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts