kms Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 Hei, jeg skal begynne på hint til høsten og lurer bare på om noen vet dato for skolestart? Regner med det er 17. August men hadde vært greit å vært sikker i forhold til ferieplanlegging osv. Håper på svar:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistin Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 Regner med den er den uken isåfall. Gratulerer med studieplass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sisiliee Posted May 26, 2009 Report Share Posted May 26, 2009 Hei, jeg skal begynne på hint til høsten og lurer bare på om noen vet dato for skolestart? Regner med det er 17. August men hadde vært greit å vært sikker i forhold til ferieplanlegging osv. Håper på svar:) Heei, har du allerede fått studieplass eller bare regner du med å komme inn? Jeg har også søkt på Hint (levanger) men trodde ikke vi fikk høre noe før i juni en gang? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.