Jump to content
Sykepleiediskusjon

Betalt undersøkelse om medisinsk ernæring


Guest Iwme

Recommended Posts

Mitt navn er Ingrid Watten Melvær, og jeg jobber som konsulent for Kaiser Associates, et forsknings- og konsulentfirma.

 

For øyeblikket jobber vi med et forskningsprosjekt som undersøker hvilken rolle sykepleiere og ernæringsfysiologer spiller i utskrivningsprosessen av pasienter som mottar behandling med sondeernæring. Siden vi fokuserer spesielt på pasientgruppen som kommer fra gastroenterologiske eller nevrologiske avdelinger, er vi spesielt interesserte i å høre fra sykepleiere og kliniske ernæringsfysiologer ved disse avdelingene.

 

Vi har derfor satt opp en nettbasert spørreundersøkelse som vi håper du er interessert i og ta del i. Undersøkelsen vil ta opp til en halv time å gjennomføre, og du vil motta et Visa-gavekort på 350 kr som takk for hjelpen. Informasjonen vil bli brukt til å analysere hvordan valg rundt sondeernæring blir tatt, og hvordan disse valgene kan påvirke pasientens pleie og sykehusets kostnader.

 

Hvis dette høres interessant ut, kan du finne undersøkelsen her: https://kaiserassoci...6AsAddbGv38zL6d

 

Vennligst kontakt meg på e-post om du har spørsmål angående undersøkelsen.

 

Takk for hjelpen!

 

Med vennlig hilsen,

 

Ingrid Melvær / Research Analyst / Kaiser Associates

T +44 (0) 20 3205 3852

7 Hanover Square, London, W1S 1HQ, UK

www.kaiserassociates.com

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy