Guest Iwme Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 Mitt navn er Ingrid Watten Melvær, og jeg jobber som konsulent for Kaiser Associates, et forsknings- og konsulentfirma. For øyeblikket jobber vi med et forskningsprosjekt som undersøker hvilken rolle sykepleiere og ernæringsfysiologer spiller i utskrivningsprosessen av pasienter som mottar behandling med sondeernæring. Siden vi fokuserer spesielt på pasientgruppen som kommer fra gastroenterologiske eller nevrologiske avdelinger, er vi spesielt interesserte i å høre fra sykepleiere og kliniske ernæringsfysiologer ved disse avdelingene. Vi har derfor satt opp en nettbasert spørreundersøkelse som vi håper du er interessert i og ta del i. Undersøkelsen vil ta opp til en halv time å gjennomføre, og du vil motta et Visa-gavekort på 350 kr som takk for hjelpen. Informasjonen vil bli brukt til å analysere hvordan valg rundt sondeernæring blir tatt, og hvordan disse valgene kan påvirke pasientens pleie og sykehusets kostnader. Hvis dette høres interessant ut, kan du finne undersøkelsen her: https://kaiserassoci...6AsAddbGv38zL6d Vennligst kontakt meg på e-post om du har spørsmål angående undersøkelsen. Takk for hjelpen! Med vennlig hilsen, Ingrid Melvær / Research Analyst / Kaiser Associates T +44 (0) 20 3205 3852 7 Hanover Square, London, W1S 1HQ, UK www.kaiserassociates.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 Nettadressen er feil, jeg blir sendt til en innloggingsside for mail når jeg trykker på den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.