Jump to content
Sykepleiediskusjon

kunnskapslogg


therese

Recommended Posts

jeg skal nå skrive min første studieoppgave alene og sliter litt..

jeg har vært inne på siden til skolen og sett hva jeg skal gjøre i denne kunnskapsloggen, men sliter litt med hvordan jeg skal sette opp hele oppgaven.

eneste jeg har funnet har vært tips til oppgaveskriving, men veit ikke om det gjelder for kunnskapslogg eller ikke..

 

noen som skal gi meg noen hint her eller?

Link to comment
Share on other sites

Hei Therese :)

 

Vi skrev ikke kunnskapslogg, så det vet jeg ikke hva er :)

 

Men når vi skriver oppgaver og står fast, så snakker vi med andre studenter, og diskuterer litt rundt problemet. Det er som regel flere i samme båt, og man tjener MASSE på å samarbeide, og komme med innspill til hverandre. Så snakk med medstudentene dine om hva de tenker om saken, og er det ingen som er sikre, så gå til tillitsvalgte eller lærer og fortell det som det er, at dere ikke skjønner hvordan dere skal gjøre det :P

 

Og til trøst, det er som regel flere som lurere på det samme som deg, og førte gangen er den vanskligste :P

 

Lykke til!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei Therese :)

 

Vi skrev ikke kunnskapslogg, så det vet jeg ikke hva er :)

 

Men når vi skriver oppgaver og står fast, så snakker vi med andre studenter, og diskuterer litt rundt problemet. Det er som regel flere i samme båt, og man tjener MASSE på å samarbeide, og komme med innspill til hverandre. Så snakk med medstudentene dine om hva de tenker om saken, og er det ingen som er sikre, så gå til tillitsvalgte eller lærer og fortell det som det er, at dere ikke skjønner hvordan dere skal gjøre det :P

 

Og til trøst, det er som regel flere som lurere på det samme som deg, og førte gangen er den vanskligste :P

 

Lykke til!! ;)

 

 

takk for det tipset... ja er ikke så enkelt når jeg ikke har gått på skolen på fire år, og de fire åra er det mye som har skjedd innen "skole verdenen". får høre hva de andre mener om dette :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy